pastikan.KAU.dengan.aku.!!

Oh sebut pasal Fed..em..ko penah tanya hati ko tak?Slami ke hati ko tu..ko ada tak perasaan kat die? Cuz through my eye la kan.. he seem 2 b such an important person in ur life.. if aku salah then xpelah kan but what if I’m rite?. Yeah aku phm ko syg die macam kawan, tapi ko sure ke??

“sure.”

Ok. Tp. Ble dah kenal nt jadi ske. Its ok kdg2 nak amek berat pasal die..tp..aku tgk cam ko je yang nak selesaikan sengketa antr korang. Die cam biasa je.xfair 2..jahat..

To be honest. Aku tak penah pasti ape yang aku rasa. Dan Minta maaf kepada semua ya krn asyik mmbc entri yang sama story ini.

*Cikah, cukup2 citer pasal ferd!!*

Author: Rasyiqah H.

Very annoying.

3 thoughts on “pastikan.KAU.dengan.aku.!!”

  1. eh..ermm..huhu..nanti ku komen depan2 ko k..ak blik jumaat ni..yeay..byk plan cuti ni..byk sgt wedding nk kne handle..heish..

Leave a comment