Rasyiqah Hassan

apabila mata bertentang mata.

Posted on: October 20, 2008

Jumaat kira-kira jam tengahari..Aku teserempak dgn Ferdz. On d way to kiosk. Anyway, nak dipendekkan cerita, mata kami hanya memandang ajelah then dengan cepat [tanpa sebarang senyuman] aku memandang tempat lain.

Dan masa ini aku amat rasa aku sangat kejam..

After Friday prayers, aku mendapat mesej dari die. “Do u really mad at me dun u?”. Dan ketika ini aku sedar, die sememangnya mungkin sedikit care/concern dengan friendship kitorang. Entahlah tapi aku rasa dlm beberapa tempoh kami tak bercakap ni, die macam tak kisah je. Mungkin aku pun tak tau ape yg bermain dlm otak die.

Dan sesungguhnya aku tak dapat jelaskan lebih lanjut ape aku rasa. Aku just fikir yang kitorang kene jumpe and settled up! Die kata maybe care die a bit odd and he wants me to play my part. Lebey kurang cenggitu arr.

Entahlah! Egokah aku sebenarnya?

Tags:

6 Responses to "apabila mata bertentang mata."

omg dear..what is happening here? he cares bout it anyway but the way he’s doin it may nt satisfy ur demands..cuz, the so-called guys hv their own interpretation of things..n at times, the way they are doing it n showing it indirectly bothers us..thats my view dear..but, bet u r at guilt jugak..try to giv a cute smile n a lil hye n ho..(nt a broad smile)..things might be not ended up like that..copy that?

HAHA. patt lah.. suka je g campus X) glampes

lady arwen
i think my ego will definitely say no to “hi!” him..

eclipes
pegi campus arr best skodeng orang…

hmm..do you to play your part?

hati kamu kata apa..;)

ade la sket egonya..
Pe salahnya buat mcm biasa even
dlm hati rasa macam2.. 🙂

WEI how’s your dakian xD

Leave a Reply

+ she says +


Currently in Edin <3 :)

Current Location

1-202-555-1212
Lunch: 11am - 2pm
Fri-Sat: 8am - 4pm

WishList

  1. Buy a home before reaching 32 y/o
  2. Travel Alone
  3. Find a soulmate
  4. Ask a stranger for a date

Travelogue 2014

  • Cambodia
  • Vietnam
  • Singapore (USS).
  • Bangkok
  • Kinabalu - 24-29 Oct 2012
  • Krabi - 22th - 25th January 2014
  • Japan (Tokyo) - 25th March - 4th April 2014
  • Mabul- Sabah -
  • Travelogue 2015

  • EUROPE Trip :) - 27 September - 5th October
  • Travelogue 2016

  • Thailand for Bridal's Party Mania - October 2016
  • Har Bin and Shang Hai - December 2016
  • Travelogue 2017

  • Singapore - September 2017
  • Hong Kong - December
  • Birthday

    My BirthdayDecember 24th, 2016
    Say Happy Birthday Me!

    : DATE : YEAR :

    October 2008
    M T W T F S S
    « Sep   Nov »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  

    LIBRARY.

