Rasyiqah Hassan

who will win? [battle of friendship]

Posted on: June 24, 2008

 

Sellfishness vs heartless
love
vs respect
respect vs priority
bestfriend vs friendship
being closed
vs always together
being good
vs acting good

who will win this battle?
when you’re being friend with somebody just bescause
he/she got money..
when then  you left her as always..

who will win the batle?
when he/she was always try to be there for YOU who always forgotten her..

who will win?
when you never considering/asume that he/she was your goodfriend?

what do you feel?
when she gave up n you?
when she will never trust you..
when she don’t care anymore..
and
when she say,
    “You never be here when i need you,
     so you are nothing now..to me”

then who will win?
the sellfishness,the priority or acting good friend?
or
the respected friend who always give you her/his best
friendship that she always think being closed is the
best way of being a good friend rather than being heartless?

who will win then??

 

 

8 Responses to "who will win? [battle of friendship]"

lolz
apa yg aku dapat lihat sahabat di dunia realiti aku adalah

1. bila die berpengaruh di disukai ramai(mengapu lowh)
2. bila dia cantek di didekati(boleh ngendel2 juga)
3. bila dia dah ada gf, kita dilupakan :E
4. bila kita pandai, dia cuba menjauhi kita (jelous lah tu)
5. bila dia susah dia akan cari kita
6. bila aku kaya(eh tersilap, belom keje lagi, x layak untuk berkata2)
7. bila dia sunyi, dia akan cari kita
8. dan mcm2 lagi lah..

tapi

1. aku teringin nak ada jugak
2. memang mcm pelik bergayut dengan perempuan, tapi kadang2 besh juga
3. aku ada kawan baek tapi seorang demi seorang tinggalkan aku, aku pon x tau kenapa

x dpt fikir :S

kadang2 manusia yg aku dah lihat

1. susah untuk bercakap tidak bila diminta tolong
2. terlalu berlembut hati untuk sesuatu
3. mudah memaafkan dan melupakan

lowh manusia ada perasaan dan setiap manusia pon ada macam2 perasaan
kita x perlu berlawan untuk dapatkan persahabatan
cuma bersabar dan
dia akan hadir juga dalam hidup kita
persahabatan perlukan hubungan yg ikhlas
mungkin kadang2 kita perlu mempunyai sifat pentingkan diri sendiri sikit
:S

ps:ko ingat lagi x frame yg aku beli guna duit ko tu 😀
aku x bagi lagi dia sebb dia bukanlah kawan sejati aku, i’m realize
:S

ala apa hal lah feeling ngat page ko ni syiqah..
add aku kt ym ye…

aku tanya ko who will win, ko plak jawab benda lain..
tapi dunia kan..
tak ada org yang betul-betul ikhlas bila bersahabat,,
mb belum jumpe..

oh, bley arr ko bagi aku frame tuh..

x de sapa menang..
x berguna kalau semua nak menang
cuba satukan dua menjadi satu
kan senang
sama2 menang
=.=

payah lah..
senang mcmnije..
takyah paksa..

ha ko dah dapat jawapan dia kan.
sapa yg menang
=.=

yang menang ialah orang yg bersabar dalam mencari persahabatan..

wah~ gile ah dia berdansa =.=

Leave a Reply

+ she says +


Currently in Edin <3 :)

Current Location

1-202-555-1212
Lunch: 11am - 2pm
Fri-Sat: 8am - 4pm

WishList

  1. Buy a home before reaching 32 y/o
  2. Travel Alone
  3. Find a soulmate
  4. Ask a stranger for a date

Travelogue 2014

  • Cambodia
  • Vietnam
  • Singapore (USS).
  • Bangkok
  • Kinabalu - 24-29 Oct 2012
  • Krabi - 22th - 25th January 2014
  • Japan (Tokyo) - 25th March - 4th April 2014
  • Mabul- Sabah -
  • Travelogue 2015

  • EUROPE Trip :) - 27 September - 5th October
  • Travelogue 2016

  • Thailand for Bridal's Party Mania - October 2016
  • Har Bin and Shang Hai - December 2016
  • Travelogue 2017

  • Singapore - September 2017
  • Hong Kong - December
  • Birthday

    My BirthdayDecember 24th, 2016
    Say Happy Birthday Me!

    : DATE : YEAR :

    June 2008
    M T W T F S S
    « May   Jul »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  

    LIBRARY.

