Rasyiqah Hassan

DREAMwedding…

Posted on: June 23, 2008

AAAHHHHH.....

 

sungguh menyelerakan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

aaa….. aku bahagia…

*dasyat nye mimpi*

Advertisements

7 Responses to "DREAMwedding…"

beb
x boleh ini
rambot ko x perang
mana boleh
hahaha
:S

ala, aku dye arr rambut..
aaaahhhhh.. tak sabarnya kawin….
ceh?

x boleh lah
air sembhyg x meresap
wink~
adakah anda sudi berkata “ya”
ke anda sudah x sbr
hah hah hah
:S

isk isk… tatawu ke dye rmbut tu tak baik… haram dalam islam… tapi kalo pakai inai takperrr… harus lagik… hahahhaa

ntah aku konfius gak sebenarnya nie…
aku taknak kawin muda..
aku belom beli rumah..

tapi solidgangster,
nak pakai gak..
utk suami kan..

em… apela gune nak pakai smate2 untuk amik ati suami….
ader ke lelaki zaman skang nih yang bile nak kawin BAKAL isteri dier kne dye rambut dulu?…
rase mcm takde pun…
lagipun ntah ajaran sape lah ntah…
suke sangat ikot ajaran budaya yang tak elok…
ape daa…
bile la org kite nak maju sket…

ader gak lelaki yang sekarang tak kisah tgk bini seksi dan mengiurkan. aku pun tak phm np diorg perlu wat camtu..
tp entahleee..
myb zaman yg dah nak berakhir ni..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

+ she says +


Currently in Edin <3 :)

Current Location

1-202-555-1212
Lunch: 11am - 2pm
Fri-Sat: 8am - 4pm

WishList

  1. Buy a home before reaching 32 y/o
  2. Travel Alone
  3. Find a soulmate
  4. Ask a stranger for a date

Travelogue 2014

  • Cambodia
  • Vietnam
  • Singapore (USS).
  • Bangkok
  • Kinabalu - 24-29 Oct 2012
  • Krabi - 22th - 25th January 2014
  • Japan (Tokyo) - 25th March - 4th April 2014
  • Mabul- Sabah -
  • Travelogue 2015

  • EUROPE Trip :) - 27 September - 5th October
  • Travelogue 2016

  • Thailand for Bridal's Party Mania - October 2016
  • Har Bin and Shang Hai - December 2016
  • Travelogue 2017

  • Singapore - September 2017
  • Hong Kong - December
  • Birthday

    My BirthdayDecember 24th, 2016
    Say Happy Birthday Me!

    : DATE : YEAR :

    June 2008
    M T W T F S S
    « May   Jul »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  

    LIBRARY.

    %d bloggers like this: