Rasyiqah Hassan

surat buat dia..

Posted on: June 5, 2008

Kepada dia yang ku cinta..

biarkan aku menjaga perasaan ini,

menjaga segenap cinta yang mungkin kau beri,

aku pergi kau jangan pergi,

kau menjauh tapi aku tetap disini,

sejujurnya aku teramat ingin menyintaimu..

 

kepada dia yang menjadi insan terakhir dalam hidup aku. [melodic]

aku doakan agar kau berjaya dan jumpa semua yang kau cari selama ini..

DAN

maafkan aku kerana menyintai kau…

 

 

*penoh penghayatan*

Advertisements

10 Responses to "surat buat dia.."

macik hang berkenan ngan sapa lagi ini..
ayo~~~
kisah cinta yg tragis :S

macik..jatuh cinta kat sape pulak nie..

ayo makan tomyam jom~~

besh owh 😀

makan tomyam ke? nak jugak beb..
adelah buah hati tetapi tak menjadi..
ingat nak stay single sampai hbs degree..
tragis kisah cinta aku kan?

xcuz me beb, anak tekak i ni cm da x sabau2 je nk kuar!!
huhuhuhu…..
gelix la beb..sungguh jiwangz karatz ko ni rupenyer!!

weyh, belum berkarat lagilah..
masih tulen tau..
hehhehe..
aku ngh feeling tuh beb…
ko feeling lah sikit..

ala donat
kasi peluang lah die nak jiwang
ei suke lah dia nak jiwang
blog dia :S
ngeh2 backup baek

huh…
basah basah…
basah baju aku bace puisi2 nih….
hehehe…
sbabnye aku tak pandai tafsir puisi nih… lalallalaaaa….
busannyer …..

feeling adalah khayalan…
sapa sokong?

aku…
semestinya…
btw, solidgangster, kalao ko lelaki kan, ko mmg tade perasaaan. lelaki mane ade perasaan…
busan?? maafkan aku lah..
hari aku tulis ni, aku terfeeling lebey arr beb.

TAK SOKONG….
sbab ayat tu macam tegantung jer….
ngee…
snangnyer cakap LELAKI ni takder perasaan…
abis yang dalam paper baru2 ni saper yang patut dipersalahkan?…
pasal LELAKI yang berasa dirinya DIMADUKAN isterinya….
isk isk isk…
sungguh kejam perempuan itu…
sanggup die wat macam tuh… kan…
kalu tatawu cte tu gi la bace surat khabar…
pastuh baru leh sambung balik cte yang cakap lelaki ni takde perasaan…
LAKI ke, POMPUAN ke, macam dah samer dah skarang ni ….
tak GITU?…

tumpang bertanya….
encik/cik dominique ni siapa kah gerangannya?…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

+ she says +


Currently in Edin <3 :)

Current Location

1-202-555-1212
Lunch: 11am - 2pm
Fri-Sat: 8am - 4pm

WishList

  1. Buy a home before reaching 32 y/o
  2. Travel Alone
  3. Find a soulmate
  4. Ask a stranger for a date

Travelogue 2014

  • Cambodia
  • Vietnam
  • Singapore (USS).
  • Bangkok
  • Kinabalu - 24-29 Oct 2012
  • Krabi - 22th - 25th January 2014
  • Japan (Tokyo) - 25th March - 4th April 2014
  • Mabul- Sabah -
  • Travelogue 2015

  • EUROPE Trip :) - 27 September - 5th October
  • Travelogue 2016

  • Thailand for Bridal's Party Mania - October 2016
  • Har Bin and Shang Hai - December 2016
  • Travelogue 2017

  • Singapore - September 2017
  • Hong Kong - December
  • Birthday

    My BirthdayDecember 24th, 2016
    Say Happy Birthday Me!

    : DATE : YEAR :

    June 2008
    M T W T F S S
    « May   Jul »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  

    LIBRARY.

    %d bloggers like this: